logo-klein

Welkom op de site van Schietsportvereniging "Tilburg"

Welkom

Welkom bij een serieuze, leuke en gezellige schietsportvereniging

Inschrijfformulier lidmaatschap

Het verheugt ons dat je besloten hebt om lid te worden van onze vereniging en we heten je van harte welkom.

Contributie
Klik hier om de verschuldigde contributie in te zien.

Uitnodigingen voor vergaderingen
Om je per e-mail uit te kunnen nodigen voor (Algemene Leden) vergaderingen willen we graag je toestemming. Daarom dien je de vraag onderaan de vragenlijst met "ja" te beantwoorden.

Opzegging
van het lidmaatschap dient vóór 1 december schriftelijk of per e-mail aan de secretaris (secretaris@svtilburg.nl) meegedeeld te worden.

AVG
In het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming heeft SvT een Privacyverklaring opgesteld. Door lid te worden van onze vereniging verklaar je kennis genomen te hebben van deze verklaring. Er is ook een informatiebrochure.

Akkoord
Door het invullen en versturen van onderstaand formulier verklaar je je akkoord met de bij SvT vigerende regelgeving.

Contact privé

Postadres